La Cámara gallega pide a la Xunta que invierta en afianzar tráficos en Mirasol
Si la Xunta actúa conforme al «mandato» que los tres grupos políticos de la Cámara gallega acordaron ayer por unanimidad, «agora e no futuro, dará continuidade ás medidas dirixidas a asegurar, afianzar e expandir» el tráfico portuario en Mirasol, el muelle comercial de Ribadeo.
La propuesta del parlamentario popular José Manuel Balseiro fue secundada por unanimidad, tras ser debatida, ayer, en Santiago, en el seno de la comisión de Pesca e Marisqueo. En su condición de portavoz de asuntos del Mar del PPdeG en la Cámara autonómica, Balseiro subraya que el puerto comercial de Ribadeo está «considerado de interese estratéxico para a economía da comarca e o sostemento dos empregos a ela asociados».
Abundando en consideraciones, el diputado popular incide en que el acuerdo de ayer supondrá que la Xunta «dará prioridade aos investimentos en apoio do peirao de Mirasol». Destaca, igualmente, que tras quedar «asegurada a actividade de Ence neste peirao, cómpre continuar coas obras comprometidas, empezando pola ampliación e dragado da dársena comercial». Aprovecha para anunciar que esas obras «se inauguran este mesmo venres», por hoy. Según Balseiro, Ence aporta «preto do 65% do total da actividade desta dársena».
El parlamentario gallego del PP echa la vista atrás, para recordar «os proxectos impulsados polos socialistas, tanto desde Fomento (Autoridade Portuaria de Xixón e Feve) como polo anterior goberno do PSOE de Asturias, buscaban arrebatar a Mirasol a actividade de Ence, para que o porto do Musel substituirá ao de Ribadeo».